Кошик
520 відгуків
+380 (97) 524-84-55
+380 (66) 524-84-55
+380 (93) 524-84-55
ул. Академіка Сахарова, 42, Львів, Україна
інтернет магазин Файно
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик

Надувні човни моторні

Надувний човен моторний — це надійне плавальний засіб, яке використовують туристи, рибалки, любителі відпочинку на річках і водоймах, мисливці і так далі.

Перед покупкою надувний човен з мотором слід визначити де буде використовуватися човен — на озерах чи річках, яке протягом у воді, є хвилі і які їх розміри. Також необхідно уточнити, чи немає у вибраних вами водоймах заборони на використання деяких або всіх типів двигунів. Визначте, з якою періодичністю буде необхідно знімати двигун з човна. Необхідно знати, як ви хочете транспортувати плавальний засіб.

Якщо човен застосовується лише для риболовлі, то треба знати, який саме. Якщо використання човна передбачає лише водні прогулянки — вам підійдуть човни для легких моторів, якщо ви хочете ходити «з вітерцем» — потрібні човни з можливістю установки потужних двигунів.

Приміром, коли надувний човен застосовується тільки для риболовлі і ви не будете намагатися встановити нові рекорди швидкості, то можна використовувати електричний човновий двигун. Такі мотори екологічно безпечні, важать мало і коштують менше бензинових.

Якщо ж ви будете ходити на високих швидкостях, але слід придбати надувний човен, де можна поставити бензиновий мотор. Такі ж човни підійдуть для занять глісируванням.

ГалереяСписок

Правильна потужність мотора надувного човна

Ця характеристика є головною. Як правило, при виборі двигуна для надувного човна звертають увагу на максимально допустиму потужність двигуна, яку «витримає» човен. При цьому забувають про найменшою допустимої потужності.

Мінімальна допустима потужність — це потужність мотора, яка достатня для ходу повністю навантаженої надувного човна проти течії та вітру. Так, найменша потрібна потужність становить ¼ від найбільшої допустимої.

Максимальна допустима потужність двигуна для надувного човна типу розраховується дуже просто: твір довжини плавзасобу на МАХ ширину за його транцем (для човнів, де є навісний транец — на МАХ ширину корми). Отримане твір неодмінно потрапить в певний діапазонів чисел. Для кожного з таких діапазонів вже розрахована найбільша потужність двигуна.

В результаті — найбільша допустима потужність двигуна при якій плавальний засіб при повній його завантаженні може йти на найбільшій швидкості проти течії та вітру. При цьому застосування встановленого двигуна не буде створювати загрозу самій човні, збережеться необхідний рівень безпеки людей на човні і хороша керованість.

Цю потужність не слід плутати з потужністю, яка потрібна для виведення надувного човна при повному її завантаженні на глісирування. Для глиссирующих човнів значення мотора дорівнює 35, для великих водоизмещающих човнів, які володіють найбільшою кілеватостью — 20. Прості надувні човни з універсальним корпусом мають значеннями мотора в діапазоні 27-30.

наприклад моторний надувний човен, вантажопідйомність якої дорівнює 800 кг дозволяє встановити на неї двигун потужністю 30 л. с. такого мотора вистачить для виведення човна на глісер при завантаженні в 600 кг (це вага мотора, 5 пасажирів, 25 л бензину в каністрі і 65 кг багажу).

Зазвичай в характеристиках до човні є 1 значення потужності — це найбільша допустима потужність мотора. Але досить часто вказані 2 потужності. Так, якщо є 1 значення потужності перевищувати його не потрібно!

Варто відзначити, що реальна вихідна потужність (тягова сила) безпосередньо залежить від типу гвинта. Ось чому слід запастися гвинтами для мотора, потрібними для різних режимів ходу човна. Гвинтами з хорошого набору стануть: швидкісний гвинт (максимальний крок лопатей, мінімальна завантаження човна), вантажний (мінімальний крок лопатей, найбільша завантаження човна) й універсальний (всі середні показники).

Надувні човни моторні

Транцы під двигун надувного човна

Транец — це спеціальний елемент, який розташований в кормовій частині будь-моторної надувного човна. Він потрібний для кріплення мотора.

Є 2 типу транцем: навісні та стаціонарні.

Безпосередньо від надійності кріплень і міцності транцем залежить те, мотор якої потужності можна буде поставити на надувний човен.

Навісний транец підходить для монтажу малопотужних електромоторів (до 2 л. с.) і застосовується на невеликих надувних човнах. Пам'ятайте, що встановлювати на такий транец більш потужні мотори небезпечно. Кріплення проводиться методом встановлення у передбачені пази на кормі. Також проводиться фіксація гвинтами або стяжками. Човни з такими моторами рекомендуються для прогулянок по воді і спокійною риболовлі.

Якщо човен обладнана стаціонарним транцем, то можна запросто встановити на плавальний засіб мотор великої потужності.

 

Типи днища моторної надувного човна

Всі надувні моторні човни обладнані або плоским днищем, або килевым (V-образним). Кращими моторними надувними човнами вважаються останні.

Плоскодонні моторні човни потрібні при ходінні по мілководдю.

Килеватость човни досягається за рахунок спеціального надувного кіля. Так, використовується тканина для човнів щільністю 1000-1100 г/м2. Також кільові днища обладнані міцними захисними молдингами. Непогано, якщо вздовж швів днища є додаткові молдинги. Це дасть можливість захистити дно від протирань при виведенні човна на сушу, під час її перевезення.

Також моторний надувний човен може мати надувне днище. Популярним є днище типу airdeck. Це 2 шари тканини для човнів, які з'єднані нитками-тягами. Так, дно завжди тримає високий тиск. Додатково таке днище герметизується по периметру. Від довжини нитки залежить товщина днища. Таке днище дасть моторному човні необхідну жорсткість і не доведеться купувати настил. Додатково збільшиться теплоізоляція.

«Мінус» цього днища — перетирання з часом ниток, підвищення чутливості матеріалу під постійним тиском, неможливість відремонтувати таке днище.

Також моторний надувний човен може мати жорстке дно   каркас, що випускається з волокнистого пластику або металу. Такі човни називають жестконадувными. Човни з таким днищами відрізняються хорошою маневреністю, високими показниками швидкості. Моторні човни з таким днищем застосовують під час перегонів, використовують при активній полюванні і риболовлі. Недоліків тільки 2 — наявність місця для зберігання, якого повинно бути дуже багато і наявність причепа для перевезення човна.

Але існують надувні моторні човни з жорстким днищем, які можна скласти. Є човни, обладнані секційними розбірними днищами.

 

Тип днищевого настилу надувний моторного човна

Моторний надувний човен може бути обладнана надувним, суцільним або рейковим (сланевым) настилом. Надувні моторні човни можуть не мати настилу взагалі.

Слани виготовляють з якісної водостійкої фанери, яка може бути ламінованої. Так, верхня сторона має спеціальну рифлену плівку, завдяки якій виключається ковзання, нижня сторона є гладкою, що перешкоджає стирання човнової дна.

Додатково слани можуть робити з волокнистого пластику. Слани такого типу не мають достатньо міцності і повинні бути додатково посилені. Це веде до обваження моторного човна і збільшення вартості плавального засобу.

Часто монтаж сланей простий: укладання окремо і кріплення в «кишеньках» на дні моторної надувного човна. Є можливість з'єднувати слани і створювати «днищевые килимки», що укладаються в надувний човен.

У ряді моделей надувних моторних човнів слани ставлять у профіль, який кріпиться до дна і проходить по бортах. Так, можна пересувати слани в потрібну позицію.

Існують надувні моторні човни, слани в яких вклеюють в двошарове дно. Такі човни можна скачати в рулон без вилучення настилу.

Є і надувні моторні човни з суцільними настилами. Даний тип настилів жеский, він може бути зроблений з фанери або дюралюмінію. Є моделі моторних човнів надувного типу з збірними секційними жорсткими настилами, що випускаються з водостійкої фанери, пластику.

«Мінуса» настилу з пластику описані вище, недолік же дюралюмінієвого настилу — це досить висока ціна, можливість його деформації від ходу човна на високих хвилях, збільшення маси човна.

Настили надувного типу найлегші, мають достатню жорсткість, високу міцність завдяки наявності повітря під тиском. Недолік таких настилів для надувних моторних човнів — недовговічність.

Існує спеціальний настил-книжка. Даний тип настилу для надувного човна моторного схожий на суцільний настил, але має гнучко сполучені секції. Це дозволяє швидко скласти настил як просту книжку, вірніше в гармошку. Такий настил являє собою аналог килимка з сланей.

Необхідно дізнатися про настилі в купленої вами надувний моторному човні, адже від нього залежить комфорт і ефективність використання плавального засобу. Наприклад, коли човен необхідна лише для риболовлі, при цьому ви рибалите стоячи, потрібно купити сланевый або суцільний настил. Так, в моторній надувному човні без настилу досить незручно знаходиться стоячи.

 

Матеріал балонів моторної надувного човна

У всіх надувних моторних човнів балони можуть проводиться з одношарової або багатошарової тканини для човнів. Так, човен повинна виробляється саме з такої тканини для човнів. Човен не повинна бути випущена з тентової тканини, плівкових матеріалів.

Багатошарова тканина — це корд або полотно-основа. Дане полотно може бути покрита з усіх сторін полімерами різних типів. Так, важливими параметрами є щільність плетіння такої тканини, сполучуваність основи і застосовуваного покриття.

Багатошарову тканину може здійснюватися кількома способами. Обидва мають свої переваги і недоліки.

П'ятишарова тканина для човнів, яка сьогодні так популярна, з одного боку володіє подвійним покриттям з неопрену, з іншого — подвійним покриттям з хайпалон і неопрену.

Основою є синтетичні полімери, покриттям служать пластомеры або еластомери. Найпопулярнішим є полівінілхлорид (ПВХ), поліуретан і хайпалон. Є і покращений ПВХ, наприклад, ПВХ з тим же поліуретаном і так далі. Модифікований ПВХ володіє рядом переваг.

Пам'ятайте, що надувні моторні човни з гуми значно поступаються всім параметрам плавальним засобів з ПВХ.

 

Фурнітура, вантажопідйомність і пасажиромісткість моторної надувного човна

Крім якості, фурнітура повинна надати моторної надувному човні функціональність, необхідну ергономічність. Якщо плавальний засіб має якісний привальний брус, оперізуючий її борту, то такий брус обладнаний козыркем-брызгоотбойником. Останній потрібен для захисту борту від удару, тертя, забрызгивани кокпіта.

Також у такий моторної надувному човні повинно бути встановлено достатню кількість міцних ручок, які зручно лежать в руці.

Вітається наявність елементів, які розширять функціонал плавзасобу. Такими пристроями можуть бути ручки-кнехти, завдяки яким ви зможете зручно намотати мотузки.

Також для надувного човна моторного непогано придбати весла (на випадок виходу з ладу мотора і інших ситуацій). Весла виготовляють із сплавів, пластиків, деревини, склопластику.

Популярними є дюралюмінієві весла, оскільки вони телескопічні та їх зручно перевозити в машині.

Весла з сплаву повинні бути герметичними. Так вони не наберуть води і не стануть важкими.

Весла повинні мати довжину, що не перевищує ширину човни більше, ніж на 15%.

Розрахунок пасажиромісткості простий: одномісна підводний човен — один пасажир, вага якого 75кг або 2 пасажира — діти до 7 років.

При розрахунку вантажопідйомності слід додати до ваги всіх пасажирів масу двигуна і масу всього багажу і приладдя. Все це має важити не більше 70% від максимальної вантажопідйомності моторної надувного човна.

Зверніть увагу, що, наприклад, туристський середній за габаритами рюкзак має не тільки вагу, але і забирає за обсягом 1 місце пасажира.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner