Дизельні мотоблоки з двигунами з повітряним охолодженням відмінно підходять для ділянок, де необхідна маневреність. Наприклад, щоб обробляти землю на ділянках з деревами, проводити роботи в інших місцях, засаджених різними сільськогосподарськими культурами.
Вони менші за розміром і майже в два рази легше, ніж дизельні мотоблоки водяним охолодженням.
Дизельні мотоблоки з повітряним охолодженням двигуна — це досить прості в повсякденному використанні і обслуговуванні мотоблоки та культиватори. Ці агрегати мають порівняно невелику вартість у порівнянні з дизельними мотоблоками з водяним охолодженням двигуна.
Переваги дизельного мотоблоку з повітряним охолодженням двигуна:- невеликий витрата палива;
- зручність в процесі експлуатації і техобслуговування (немає карбюратора, магнето і свічок);
- досить високе тягове зусилля (стабільні обороти двигуна в будь-яких умовах);
- велику вагу, завдяки якому досягається прекрасне зчеплення з землею.
Купити дизельний мотоблок провідних виробників в інтернет-магазині Файно можна з доставкою по всій Україні.
Працює система охолодження двигуна повітрям так: вентилятор, який розміщений на колінчастому валу двигуна при його (двигуна) роботі проганяє досить багато повітря; це повітря проходить крізь спеціальну ребристу поверхню самого мотора, за рахунок чого і відбувається достатнє для нормальної роботи охолодження агрегату.
Мотоблоки, на яких встановлено дизельний двигун з системою повітряного охолодження вважаються найбільш економічними варіантами. І це неспроста, адже різниця (в середньому) споживання палива — від 2 до 5 л на 100 кілометрів в порівнянні з бензиновими аналогами.
Досвідчені фермери вже давно знають, що мотоблоки, які обладнано дизельним двигуном з повітряним охолодженням, що володіють досить високим тяговим зусиллям, тому і здатні працювати на низьких обертах. З цієї причини такі дизельні мотоблоки прекрасно переносять великі навантаження, які виникають в процесі проведення підгортання, культивації та оранки. Дизельні мотори з системами повітряного охолодження, на відміну від бензинових аналогів, можуть працювати тривалий час без будь-яких перерв.
Також не варто забувати про те, що періодично необхідно проводити заміну масла, адже контроль його рівня і своєчасна заміна допоможуть запобігти ряд поломок, які тягнуть за собою досить дорогий ремонт. Перша заміна масла на мотоблоці бажана через 5-8 годин роботи, потім при постійному використанні краще міняти масло 2-3 рази в сезон.
Більшість сучасних дизельних мотоблоків з повітряним охолодженням двигуна працюють за чотирьохтактному циклу. Сьогодні це дуже важливо, адже такі двигуни більш невибагливі і економні в плані витрати палива.
Дизельний мотоблок 7,5 л. с. з електростартером Кентавр МБ 2081 відео огляд
Дизельний мотоблок потужністю 9 л. с. Кентавр 2090
І точно такий же мотоблок, тільки з електростартером. Як видно, конструкція мотоблоків повністю ідентична, відрізняються вони тільки потужністю мотора і наявністю електричного стартера.
Важкий мотоблок Кентавр МБ 2075, це як Кентавр 2081, тільки без електростартера.
Ну і наостанок огляд дизельних двигунів для мотоблоків, які, до речі, можна придбати окремо.