Основні | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Марка | Lifan |
Потужність | 9 к. с. |
Об'єм двигуна | 270 куб. см |
Сумісність з маркою | Lifan |
Стан | Новий |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Тип палива | Бензин |
Користувальницькі характеристики | |
Габаритні розміри | 378 / 428 / 408 мм |
Двигун, тип | 4-х тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, двухклапанный, з примусовим повітряним охолодженням з гильзованным блоком циліндра |
Діаметр циліндра і хід поршня | 77 х 58 мм |
Доставка | по Україні |
Ємність паливного бака | 6 л |
Заправний ємність системи змащування | 1,1 л |
КОМПЛЕКТАЦІЯ і супутня техдокументація | картонна упаковка з демпферними проставками з пенополистрирола. Свічковий ключ, стартерний модуль (якщо передбачений для конкретного варіанту), свічковий ключ, болт для фіксації масового дроти, інстр |
Комплектація і супутня техдокументація | картонна упаковка з демпферними проставками з пенополистрирола. Свічковий ключ, стартерний модуль (якщо передбачений для конкретного варіанту), свічковий ключ, болт для фіксації масового дроти, інстр |
Макс. крутний момент | 31 Нм / 1500 про.хв-1 (з редуктором) |
Макс. робочі оберти двигуна | 3600 об/хв-1 |
Максимальна потужність двигуна | 9 л. с. / 6,6 кВт |
Модель двигуна | LF177F-R (аналог Honda GX270) |
Розташування клапанів | OHV |
Витрата палива | ≤410 г/кВт/год |
Рекомендована до використання потужність | 7,8 л. с. (5,7 кВт) |
Система запалювання | безконтактне електронне |
Системи захисту | датчик рівня масла в двигуні |
Ступінь стиснення | 8.2:1 |
Тип запуску двигуна | Ручний запуск |
Рівень шуму | 72 дБ |
виконання | з модулем автоматичного (відцентрового) зчеплення зі знижувальним редуктором 1/2 |
Гарантійний термін | 12 |
Потужність (л. с.) | 8-15 |
Бензиновий мотор Ліфан LF177F-R на сьогодні єдиний в Україні двигун потужністю 9 л. с. з редуктором, який має відцентрове зчеплення.
Редуктор знижує кількість обертів вала з 3600 (як на звичайних двигунах) до 1800 в хвилину.
В сам редуктор виробник рекомендує заливати трансмісійне масло.
Часто двигун купують як мотор для карта (картингової машини). Також мотор використовують на мотоблоки, міні-тракторів, самохідних шасі, пилорамах, веткоизмельчителях: відцентрове зчеплення допомагає вирішити проблему газу: вал обертається лише при додаванні обертів на холостому ходу не обертається.
Ось двигун, який ми поставили на карт.
Запускається двигун ручним стартером.
Встановлено стандартний для Лифана датчик контролю олії.
Внизу на фото можна побачити вибиті на металі тип двигуна 177F і заводський серійний номер.
Масло у картер – SAE10W30 на літо або SAE10W40 всесезонна. Природно, для 4-тактних моторів. Входить 0,6 літра.
Виробник рекомендує заливати в редуктор трансмісійне масло.
Внизу зліва на фотографії видно болт, який закриває отвір для зливу масла. Регулярно міняйте масла і двигун буде служити довго.
Масло заливається в редуктор окремо. Як правильно це робити, не показано схемою.
Тип масла в редукторі згідно з паспортом такий же, як в двигуні. Не рекомендуються олії з добавками.
На моторі з варіатором Ліфан варто хороший карбюратор.
Важіль газу можливо встановлювати тросики з жорсткою опліткою (в комплектацію не входять).
На кришці бака варто фільтр для палива. До речі, є модифікація двигуна Ліфан, яка працює не тільки на бензині, але і на магістральному газі або на пропан-бутані. На дозвіллі можете почитати про це детальніше.
Один з важливих елементів: можливість кріплення редукторного двигуна на вашу техніку. Для цього ми спеціально поміряти відстань між отворами.
85 ― 95 мм. овальні Отвори для більш простий стикування.
195 мм між віддаленими отворами.
Довжина валу 50 мм.
- Ціна: 20 000 ₴