Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2020 |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Кількість циліндрів | 2 |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Система вприскування палива | Інжектор |
Система запуску | Електростартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Колір | Чорний |
Користувальницькі характеристики | |
Доступні кольори | білий, чорний |
Задні гальма | Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм, однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). |
Задня підвіска | Маятникового типу з кріпленням через проміжні важелі прогресії пружинно-гідравлічним моноамортизатором. |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Колісні диски | алюмінієві легкосплавні |
Передні гальма | Два плаваючих гальмівних диска діаметром 320 мм два двухпоршневых супорта, антиблокувальна система (ABS). |
Передня підвіска | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 41 мм) |
Розмір шин передні / задні | 120/70ZR17 / 160/60ZR17 |
Вага | 182.5 |
Висота | 1190 |
Гарантія | 12 місяців або 5000 км (залежно від того, що настане раніше) |
Довжина | 2055 |
Максимальна швидкість | 156 |
Потужність (л. с.) | 16-30 |
Потужність двигуна | 33.5 |
Об'єм двигуна | 349.5 |
Об'єм паливного бака | 15 |
Витрата палива | 3.7 |
Ширина | 765 |
Дорожній мотоцикл Lifan KP 350 можна без перебільшення назвати однією з найбільш очікуваних моделей на нашому ринку. Він пройшов тривалий шлях від моменту створення до старту продажів як у себе на батьківщині, так і у нас. Це сучасний мотоцикл для тих, хто обожнює високу швидкість, воліє пересуватися самостійно по місту або на невеликі відстані по якісним трасах за його межами. Для бездоріжжя він точно не підійде. Мотоцикл представлений в чорному і білому кольорі.
Завод-виробник цілеспрямовано залучав професійних драйверів для того, щоб провести обкатку машини в різних умовах – як на перегонах, так і в тривалих подорожах. До речі один із заїздів був здійснений з Китаю до Тибету, і його довжина склала більше 3,5 тисяч кілометрів. Все це робили для виявлення можливих дефектів і рекомендацій, які слід усунути, перш ніж випускати мотоцикл на ринок.
Двигун:
Двигун в мотоциклі Lifan KP 350 встановлений двоциліндровий, чотирьох клапанний з нової серії DRF350. Тут інженери компанії не намагалися «наново винайти колесо», а користувалися наявним досвідом і технічними рішеннями колег, зокрема, від японських колег. У той же час, проводилися цілеспрямовані роботи, спрямовані на:
- зниження навантажень від різних типів вібрацій;
- оптимізацію системи подачі палива;
- підвищення ефективності охолоджуючої системи при зниженні розміру радіатора.
В результаті вийшов агрегат об'ємом 350 кубічних сантиметрів, потужністю в 33,5 кінські сили, що дозволяє розігнати мотоцикл до 156 кілометрів на годину. При таких показниках, мотор досить економний і споживає близько 3,7 літрів на сотню.
На мотоциклі встановлений складовою глушник – зі здвоєними прийомними трубами. Для підвищення зносостійкості труб використана гальванізація. При необхідності трубу і об'ємний резонатор цілком можна роз'єднати, знявши муфту, яка захована під декоративною панеллю.
Двигун оснащений модернізованою системою уприскування палива від Bosch. Також проведені серйозні роботи щодо вдосконалення подачі масла в систему, зниження рівня тертя і підвищення загальної зносостійкості двигуна. У кінцевому підсумку у виробника вийшов надійний і простий в експлуатації силовий агрегат.
Ходова частина Lifan KP 350:
В українській версії мотоцикл Ліфан KP 350 поставляється з регульованими передньою вилкою і задньою стійкою амортизаторів. В інших країнах така комплектація є опцією. Крім того, в стандартній версії для нашої країни стане і гальмівна система з застосуванням ABS.
Рама розроблена таким чином, щоб оптимально розподіляти навантаження в різних положеннях і, особливо, при великій швидкості і під час гальмування. Зокрема, кронштейни кріплення двигуна оптимізовані для компенсації інерційних навантажень від ваги двигуна під час набору швидкості або навпаки - різкого гальмування.
Дискова система гальм розподілена наступним чином. Спереду встановлені 320 мм плаваючі гальмівні диски, а ззаду звичайний одно-дисковий супорт на 240 мм. Що стосується шин, то вони призначені для нормальних асфальтованих доріг. Причому краще всього показують себе через деякий час після початку їзди, а не в холодному стані.
Можна впевнено сказати, що ця модель відмінно підійде для любителів швидкої їзди в місті і за його межами, за умови хороших доріг. Найкраще на ньому подорожувати на дальні відстані по облаштованим дорогах поодинці. А ось для подолання пересіченій місцевості, подолання гірських перевалів або лісових гонок краще підібрати іншу модель.
Електрообладнання Lifan KP 350:
Особливо інноваційних рішень в плані освітлення на даній моделі не було застосовано. У фарах і покажчиків поворотів використовуються потужні світлодіоди, які дають достатньо світла для позначення маневрів на дорозі, а також освітлення шляху.
На панелі приладів встановлено рідкокристалічний екран з IPS-матрицею. Високо контрастне пристрій з двома режимами яскравості «день» і «ніч», включаються автоматично. На ньому відображаються всі стандартні параметри мотоцикла, а також час, заряд акумулятора, температура рідини для охолодження, а також середній витрата палива під час руху. Сама приладова панель відрізняється високою швидкодією і контрастною передачею кольорів, завдяки чому водій може оперативно вважати всю необхідну інформацію.
Підводячи підсумки можна сказати, що у Ліфан вийшов надійний, швидкий і високотехнологічний мотоцикл. Він простий в обслуговуванні, розвиває велику швидкість і володіє досить універсальною підвіскою. Звичайно, для їзди по бездоріжжю даний агрегат не дуже підійде, але для того, щоб ганяти по місту та за його межами, це ідеальний варіант.
- Ціна: 205 000 ₴