Кросовий мотоцикл Shineray X-Trail 250 (250 куб. см) 2020 р. в
84 500 ₴
- В наявності
- Код: X-Trail-250
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2020 |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Кількість циліндрів | 1 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Колір | Чорний |
Користувальницькі характеристики | |
Доступні кольори | Чорний, помаранчевий, червоний |
Задні гальма | Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм. |
Задня підвіска | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором з точкою кріплення безпосередньо на задньому маятниковому важелі |
КПП | 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Колісні диски | сталеві, спицованные з хромованим напиленням |
Передні гальма | Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм. |
Передня підвіска | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиску 168 мм. Діаметр пера 42 мм. |
Розмір шин передні / задні | Розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. 1. Універсальні шини (Модифікація Road): Переднє - 90/90-19, заднє - 4.00-17. 2. Позашляховий варіант (Модифікація Trophy) Переднє 100/90-19, заднє - 4.60-17 (шини KENDA K257D) |
Вага | 131 |
Висота | 1270 |
Гарантія | 12 місяців або 5000 км (залежно від того, що настане раніше) |
Довжина | 2080 |
Максимальна швидкість | 115 |
Потужність (л. с.) | 16-30 |
Потужність двигуна | 19.8 |
Об'єм двигуна | 249 |
Об'єм паливного бака | 15 |
Витрата палива | 3.8 |
Ширина | 860 |
Кросовий мотоцикл Shineray X-Trail 250 2020 року випускається в двох варіантах Road і Trophy, - різниці по комплектації між ними фактично немає, а єдина відмінність - це тип шин. Тому, рекомендуємо під час замовлення уточнювати, яка версія вам потрібна.
На версію Road ставляться більш універсальні шини для твердого і більш-менш гладкого дорожнього покриття. А ось Trophy передбачає їзду по пухким грунтах, тому, тут встановлюється гума з великими «зубами» для більш стабільного положення саме на сыпучке.
Екстер'єр:
Новий образ мотоцикла Шинерай Х-трейл 250 став ще більш виразним і зухвалим. У колекцію додалися нові кольори: чорний і яскраво-червоний, так що тепер мотоцикл доступний в трьох колірних рішеннях. У той же час диски, кермо та інші виділяються металеві частини отримали порошкове напилення Carbone Bronze, яке добре підкреслює основний колір.
Також дуже вдало виглядають світлодіодні смужки ходових вогнів, розташовані на ветрозащите для рук. У поєднанні з чорним матовим корпусом це додає образу агресії і привабливості.
Двигун:
Потужний мотор на 19,8 кінських сил і об'ємом 249 см. куб. здатний витягнути вашу машину на косогір, а по прямій і облаштованій трасі розжене її понад 110 кілометрів на годину. У масляній системі з'явився паперовий фільтр картриджного типу.
Ще одним корисним нововведенням на Shineray X-Trail 250 стало використання якісного карбюратора від Deni, який значно підвищив загальні характеристики двигуна. Завдяки меншому діаметру коліс, порівняно з XY250GY-6C, динаміка набору швидкості в Ікс-трейла краще. Що й не дивно, адже ця модель щось середнє між ендуро і туристом. Тобто, їдемо по розбитим дорогам і грунтовках, на гірські кряжі особливо не сунемося.
Освітлення і електроніка:
Модель Shineray X-Trail 250 цього 2020 року отримала нову електронну приладову панель з імпульсним датчиком і двома кольорами для підсвічування, на якій прекрасно відображаються всі основні показники. Датчик застосовується для ефективного визначення швидкості мотоцикла і встановлений на передньому колесі. Виробник врахував всі нарікання користувачів і постарався зробити її максимально надійною і привабливою.
У минулому році вітрове скло стало дещо довші, а в цьому його ще й сильнішими за тонували. По ідеї, це повинно вирішити проблему зі сліпучим сонцем під час руху і відблисками на панелі або навігаційних приладах.
Світлодіодне головний фару помістили в темний матовий корпус, завдяки чому вона тепер краще вписується в загальну концепцію мотоцикла. Також виробник повністю перебрав центральну проводку і замінив її на більш надійну, особливо приділивши увагу різних роз'ємів і сполучних елементів. Це було зроблено для усунення проблем з поганим контактом або ж окисленням проводів.
Ходова частина:
Істотно змінилася система гальмування. Зокрема, на задньому колесі більше немає виносного гальмівного бачка, який міг би пошкодитися або плавитися через зіткнення з глушником. Конструкцію замінили на окремий герметизований компонент. Гумову трубку також змінили, тепер там стоїть армований шланг гальмівний.
При збереженні загальної розмірності шин, помінялися покришки для заднього і переднього колеса.
На версії X-Trail Road задня покришка отримала новий протектор, що дозволяє вести мотоцикл більш впевнено на мокрих дорогах.
А ось на X-Trail Trophy встановлена нова версія покришок від Kenda. Вони все такі ж зубасті і переднє колесо, як і раніше, досить масивне. Багато скаржилися на його розмір, однак практика показала, що за рахунок цього досягається краща керованість на піщаних і рихлих поверхнях. А тим, кого не влаштовує велике переднє колесо рекомендуємо замовляти дорожню версію.
Ще з дрібних, але дуже корисних дрібниць слід відзначити невеликий силіконовий ролик, який розмістився в районі заднього колеса над ланцюгом. На більш ранньої версії ланцюг періодично переміщалася і відбувалося дотик з рамою під час їзди по бездоріжжю з пасажиром за спиною. Тепер такого не трапиться.
Також було проведено безліч додаткових робіт, спрямованих на підвищення зносостійкості і надійності мотоцикла. Це і використання більш потужних елементів кріплення і додаткове противокоррозийное покриття рами та багато іншого.
- Ціна: 84 500 ₴