Основні | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2021 |
Ємність паливного бака | 4.2 л |
Потужність двигуна | 8 к. с. |
Об'єм двигуна | 125 куб. см |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Висота | 950 мм |
Довжина | 1500 мм |
Ширина | 970 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм |
Колісні диски | Сталеві з четырехшпилечным кріпленням і захисними зовнішніми хабами |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний, діаметр 180мм |
Підвіска задня | маятникова з пружинно-гідравлічними моноамортизатором і ступінчастою регулюванням преднатяга пружини |
Підвіска передня | Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, гвинтові пружини, амортизатори |
Витрата палива на л/100км | 3 |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-х тактний, горизонтального розташування, одноциліндровий, двухклапанный, повітряного охолодження |
Тип приводу | Автоматична + ланцюговий привід ведучого колеса |
Вага | 150 |
Максимальна швидкість | 56 |
Квадроцикл ORiX 125 є вдосконаленої і більш сучасною версією звичних моделей зі 125 кубовим двигуном, окремі елементи його конструкції за своїми характеристиками подібні з більш потужними версіями транспортних засобів, таких як SharX 200. Оскільки зараз на нашому ринку представлено досить багато легких китайських квадроциклів, то виділитися на їх тлі завдання нетривіальне, однак ORIX це вдалося.
Рама і ходова частина квадроцикла ORiX 125
Виробник постарався зробити раму більш потужної та надійної за рахунок застосування декількох поперечних підсилювачів. Крім того, точки кріплення передніх важелів навмисно зміщені ближче до носової частини транспортного засобу. Для забезпечення кращого захисту від негативного впливу атмосферних явищ фарбування проводилася із застосуванням нової технології, а також було додатково використано первинне ґрунтування. Таке рішення особливо корисно стосовно до квадроциклів, оскільки вони найчастіше використовуються в екстремальних умовах, а рама схильна до виникнення корозії.
Для підвищення показника керованості в моделі ORiX 125 задній маятник кріпиться до рами вище, ніж на інших моделях. За рахунок використання цього способу збільшився хід підвіски, а також знизилася ймовірність несподіваних стрибків і стрибків на швидкості вище 30 кілометрів і на пересіченій місцевості.
В цілому в конструкцію підвіски було внесено досить багато дрібних, але корисних змін, спрямованих на поліпшення керованості і динаміки руху. Позитивний ефект чинять також збільшена довжина колісної бази і більш широка колія передніх коліс.
Що стосується гальмівної системи, то тут основні зміни стосуються гальмівного супорта, який закріплений вище, ніж у звичайних моделях і не на торці. За рахунок такого положення деталь менше забруднюється і знижений ризик випадкового механічного пошкодження під час руху.
Додатковим корисним елементом в підвісці є поперечні важелі з прес-маслянками, що забезпечують тривалий ресурс використання техніки, за умови своєчасного обслуговування.
Двигун квадроцикла ORiX 125
Мотор для цієї моделі також був обраний особливий – від перевіреного виробника Jianshe, він відрізняється від стандартних аналогів з розряду альфа і дельта. При своїй доступності та ремонтопридатності двигун володіє високими показниками надійності і ефективності роботи. Так, тут використовується алюмінієвий, а не чавунний карбюратор, що позитивно позначається на характеристиках експлуатації. Важливо відзначити, що об'єм двигуна становить повноцінні 125 кубічних сантиметрів, на відміну від інших моделей.
Конструктивно розміщення двигуна також змінено, оскільки він закріплений на поздовжньому підрамнику. Крім збільшення терміну служби силового блоку це рішення дозволило істотно знизити рівень вібрацій, що впливають на кріпильні елементи і запобігає самостійне відкручування під час руху.
Також тут використовується глушник з полупрямоточным принципом дії, який володіє великим діаметром випуску, що чинить благотворний вплив на роботу системи в цілому і підвищує її продуктивність.
Органи управління і освітлення квадроцикла ORiX 125
Кермо виконаний з алюмінію зі змінним перетином. За рахунок цього він володіє набагато більшою міцністю, ніж стандартні моделі зі сталі, які використовуються на невеликих квадроциклах. Управління елементами освітлення досить стандартне, а ось курок газу модифікований, виробник спеціально оснастив його додатковим гвинтом, контролюючим максимальну подачу. Це необхідно в тих випадках, коли на транспортному засобі пересувається новачок, наприклад, підліток, з допомогою даного елемента батьки можуть самостійно скорегувати максимальну швидкість пересування.
Панель управления оснащается жидкокристаллическим дисплеем и обладает высокими показателями контрастности, так что все основные показатели легко считываются. Дополнительным элементом, повышающим комфорт использования, является специальный козырек, прикрывающий дисплей от солнца.
Фары являются спаренными в каждой из них по два светодиода и пара линз, за счет чего достигаются хорошие показатели концентрации освещения даже в условиях очень плохой видимости. Габаритные огни расположены чуть выше фар полосой, по умолчанию их освещение включено всегда во время движения.
Стоит отметить, что фары прекрасно защищены от попадания грязи и случайных механических повреждений. С одной стороны, они немного утоплены в корпус, а с другой - от разбрызгивания грязи их защищают приливы крыла. Благодаря этому уменьшается необходимости периодических остановок для очистки стекол от загрязнений при передвижении по пересеченной местности.
Расположение задних фонарей также было позаимствовано у более мощных моделей, в отличие от иных моделей здесь не один источник света по центру, а два и по краям. Таким образом квадроцикл и его габариты будет прекрасно видно с любого расстояния.
Другие преимущества квадроцикла ORiX 125
В стандартную комплектацию модели входят задняя и передняя багажные платформы, выполненные из стальных трубок. Для дополнительной защиты от негативного воздействия окружающей среды и эстетичности они покрыты пластиковым корпусом. Это может оказаться весьма полезным при длительных путешествиях по бездорожью.
Штатная сигнализация дополнительно оснащается функцией удаленной блокировки мотора. В первую очередь она, как и винт контроля газа рассчитана на родителей, поскольку позволяет на расстоянии остановить транспортное средство в случае возникновения потенциальной угрозы.
- Ціна: 56 000 ₴