Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taro |
Країна виробник | Китай |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2021 |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Кількість циліндрів | 2 |
Потужність двигуна | 41 к. с. |
Об'єм двигуна | 378 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13.5 л |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Витрата палива | 3.5 |
Система вприскування палива | Інжектор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Колір | Помаранчевий |
Габаритні розміри | |
Висота | 1155 мм |
Довжина | 2050 мм |
Ширина | 735 мм |
Користувальницькі характеристики | |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Вага | 171 |
Гарантія | 12 місяців або 5000 км (залежно від того, що настане раніше) |
Максимальна швидкість | 162 |
Потужність (л. с.) | 16-30 |
Спортивний мотоцикл TARO GP1 400 поєднує в собі високу якість компоновки, зручність управління на низьких швидкостях та стійкість при досягненні максимальних. Завдяки таким параметрам він набув великої популярності на рідному китайському ринку, після чого вийшов на європейські – до Італії та Іспанії, а відносно недавно дістався і до нас.
Незважаючи на відсутність великої кількості моделей та серйозної рекламної кампанії, виробник TARO протягом тривалого часу є одним із лідерів у своєму сегменті. Компанія зробила ставку не на різноманітність товарного ряду, а на якість та продуманість кожної моделі.
Загальні технічні характеристики та переваги спортбайка TARO GP1 400
Мотоцикл здатен розвивати швидкість до 162 кілометрів на годину, при цьому він відрізняється чудовою маневреністю під час руху у щільному дорожньому трафіку на невеликих швидкостях. У той же час перші чотири передачі досить короткі для оптимального набору швидкості, а шоста особливо довга для підтримки вже наявних значень. За рахунок цього транспортний засіб залишається дуже зручним і стабільним в управлінні незалежно від показників на спідометрі, що буде особливо приємним для драйверів новачків.
Двигун та паливна система спортивного мотоцикла ТАРО ГП1 400
Модель оснащується двоциліндровим двигуном об'ємом 378 кубічних сантиметрів TC380 від компанії Zongshen, що має потужність 41 кінська сила. Мотор спеціально розроблявся під спортивні мотоцикли, тому всі деталі та характеристики ретельно підібрані для виконання своїх завдань під час руху. Однією з його особливостей є те, що рівень крутящого моменту, збільшується пропорційно кількості оборотів.
Наявність двох циліндрів та восьми клапанів дозволяє двигуну працювати швидше, а за рахунок покращень у сфері газорозподілу досягається високий показник потужності. У той же час, внесено низку конструктивних змін, спрямованих на зниження рівня тертя під час тривалої експлуатації та більш ефективного охолодження. Однією з таких особливостей є те, що у верхній частині картера розташувалися спеціальні отвори для розпилення, а сама мастильна рідина прямує безпосередньо до нижньої частини поршня, що сприятливо впливає як на якість охолодження поршня, так і на довговічність механізму в цілому.
Інжекторна система упорскування палива від відомого виробника Delfi під час численних тестів як на батьківщині байка, так і на українських дорогах довела високий рівень надійності та ефективності роботи. Сам паливний насос є занурювальним та розташовується безпосередньо в баку.
Паливний бак розрахований на обсяг 13,5 літрів. Важливо відзначити, що витрати пального можуть коливатися від 3,5 до 5 літрів на 100 кілометрів залежно від умов використання транспортного засобу. Втім, навіть максимальний показник споживання цілком прийнятний для мотоциклів даної категорії.
Ходова частина спортивного мотоцикла TARO GP1 400
Одним з приємних моментів у конструкції підвіски є можливість регулювання її жорсткості під себе, причому робиться це досить просто і навіть на м'якому рівні вона продовжує зберігати характеристики спортивної. Зроблено це цілеспрямовано, оскільки при стандартних налаштуваннях вага розподіляється з розрахунку 40 відсотків на передню вісь і 60 на задню, природно, що в залежності від ваги сідока або двох необхідно підкоригувати ці значення.
Передня підвіска оснащується телескопічною вилкою перевернутого типу з можливістю регулювання швидкості відбою, а також гідравлічними амортизаторами. У той же час задня підвіска - маятникова, причому відрегулювати ви зможете виключно натяг пружини. Цього достатньо для того, щоб нівелювати ефект від нерівностей на дорожньому покритті, де використовуються спортивні моделі байків. Кліренс 163 міліметри також дозволяє долати відносно невеликі перешкоди.
.
Обидва колеса мають діаметр 17 дюймів, при цьому розмір шин становить 120/70 спереду та 160/60 ззаду. Оскільки тут використовуються безкамерні шини, логічним технічним рішенням стало використання легкосплавних алюмінієвих дисків з подвійним хампом - елементом, призначеним для більш ефективної фіксації бортів, особливо на поворотах. Самі шини виготовляються з особливої високоякісної гуми з великим вмістом каучуку та призначені саме для використання на високих швидкостях.
Тормозна система мотоцикла TARO GP1 400 дискова. Спереду встановлені два плаваючі диски, що мають діаметр 300 міліметрів, ззаду ж розташувався диск діаметром 240 міліметрів. Важливим доповненням є система антиблокування ABS, що робить експлуатацію ще безпечнішою. Сама система під час тестування продемонструвала стабільність роботи та надійність гальмування.
Панель управління та освітлення спортбайка TARO GP1 400
Панель приладів виконана у форматі TFT дисплея, який може змінювати яскравість фону в залежності від рівня освітленості, що спрощує процес зчитування даних. Також передбачено два варіанти відображення даних, ви залежно від ваших уподобань ви можете легко змінити використовуваний дизайн. Основні показники добре видно як у денному світлі, і у нічний час.
Всі оптичні елементи виготовлені з використанням світлодіодів, завдяки цьому досягаються оптимальні значення освітлення незалежно від зовнішніх факторів. Поворотники розташовані досить широко і, як і стопсигнал, світять досить яскраво, так що позначити себе в умовах щільного міського трафіку або при погіршенні видимості не складе особливих проблем. Використання ближнього освітлення добре підійде під час руху міськими дорогами зі швидкістю до 60 кілометрів, а ось при досягненні великих швидкісних значень краще перейти на далекий.
Особливих нововведень в органах управління не передбачено, за винятком можливості включення «аварійки» та форми ключа. Єдиною особливістю є наявність двох тросів газу, призначених для закриття та відкриття дросельної заслінки, таке рішення забезпечує підвищену точність реакції на дії та впливає на загальний рівень безпеки експлуатації.
- Ціна: 192 050 ₴