Основні | |
---|---|
Виробник | Sadko |
Країна виробник | Словенія |
Стан | Новий |
Тип палива | Бензин |
Користувальницькі характеристики | |
Обертання валу | За годинниковою стрілкою (з боку стартера) |
Датчик низького рівня масла | Да |
Діаметр вала | 22 (мм) |
Діаметр внутрішньої різьби | 10 (мм) |
Довжина валу | 69 (мм) |
Кількість циліндрів | 1 |
Потужність двигуна | 6.5 л. с.) / 4.9 (кВт) |
Обсяг масла в картері | 0.6 (л) |
Об'єм паливного бака | 2 |
Робочий об'єм | 196 (див. куб.) |
Розташування валу | Вертикальне |
Рекомендоване масло | SAE 10W30 |
Рекомендоване паливо | Бензин А-92 |
Система запуску | Ручний запуск |
Система охолодження | Повітряна |
Суха вага | 16.5 (кг) |
Тип двигуна | 4-х тактний |
Гарантійний термін | 12 |
Гарантія | 12 мес. |
Потужність (л. с.) | 5,5-7,5 |
Об'єм двигуна | 196 |
Бензиновий двигун з вертикальним розташуванням вала Sadko GE-200V підійде для установки на культиватори, газонокосарки та іншу техніку.
Двигун з вертикальним валом Садко: відео в роботі
Купити бензиновий двигун з вертикальним виходом валу Sadko GE-200V на теренах України можна з 2012 року. Найчастіше їх купують на заміну старим двигунів культиваторів або газонокосарок, коли термін служби вийшов, а вартість запчастин і ремонту приблизно така ж, як і вартість нового двигуна.
Двигун з вертикальним валом на човновий мотор
Одним з популярних варіантів використання двигуна з вертикальними валом ― на саморобні човнові мотори.
Також двигун Sadko GE-200V підходить на "ногу" ("чобіт") від старого човнового мотора "Вітерець". По потужності вистачає.
Також мотор стає замість старих радянських човнових моторів Москва-10 і Москва-12. При переробці зазвичай додатково використовується перехідна плита, перехідна муфта, 201 самоцентруючийся підшипник.
Відгуки про двигуні можете почитати в кінці огляду.
Модель Sadko GE-200V трохи могутніше моделі GE-160V і розвиває 6,5 л. с. На двигуні універсальний вертикальний вихід вала під шпонку. Обертання за годинниковою стрілкою, якщо дивитися на кришку стартера (відповідно, якщо дивитися на вал ― обертання проти годинникової стрілки)
Горловина для заливання масла зручно винесена збоку від двигуна, для перевірки кришка оснащена довгим щупом. Масло в картері типу SAE10W30, для однієї заправки вам буде потрібно приблизно 600 мл. Можна використовувати і інші масла згідно інструкції і температурних умов роботи. Фахівці інтернет-магазину Файно радять використовувати тільки якісні масла і не економити.
Через перші 20-25 годин роботи ми рекомендували б змінити масло в картері двигуна.
Довжина валу на моторі Sadko GE-200V – 72 мм.
На дні передбачені 6 кріплень для установки двигуна.
На двигуні встановлений повітряний фільтр подвійного очищення повітря (з поролоновим і паперовим елементами). Фільтр винесено наперед, що забезпечить менше забруднення під час роботи. Знімати для очищення фільтр дуже легко, досить просто придавити дві засувки.
На моторі з вертикальним валом встановлений якісний карбюратор.
Ось приклад використання двигуна на гідравлічному маніпуляторі.
Не дивлячись на компактні розміри потужності вистачає.
Також часто можна бачити мотор з вертикальним валом на різних мотоблоки українського виробництва.
Кожен двигун Sadko з вертикальним виходом валу проходить обов'язкову передпродажну перевірку на спеціальному сервісному центрі в Ужгороді, де враховуються всі характеристики роботи. На гарантійному талоні буде стояти штамп про перевірку з датою. Ми впевнені, що до вас приїде перевірений, якісний і надійний двигун!
Термін гарантії ― 12 місяців, для якісного сервісного обслуговування по Україні розташовані понад 100 центрів Sadko.
Щоб купити двигун Sadko GE-200V з вертикальним валом або проконсультуватися з будь-яких питань дзвоніть по телефону або залишайте замовлення на сайті!
Двигун з вертикальним валом Sadko GE-200V, відгуки покупців:
Сервісний центр:
"Двигуна почали використовувати навіть на українських культиваторах Дніпро. Дуже багато купували на старі культиватори на заміну. Двигун якісний, затягнуті болти з потрібним зусиллям динамометричним ключем, побачите сині мітки на днище. Працюють досить тихо".
Леонід Юрійович, Одеса:
"Буду ставити в якості мотора для човна. Нога від Вітерця, просто старий двигун буду прибирати, новий ставити. Так все перевірив, все нормально. Обкатав як годиться. На гарантійному талоні штамп про перевірку варто, все серйозно. Доставку безкоштовно зробили, як обіцяли. Спасибі!"
Денис, Луцьк:
"Купували Sadko GE-200V для човна, двигуном дуже задоволений, тихий економічний, саме те що треба, і за ціною цілком підійшов. Рекомендую."
Артур, Ізмаїл, Одеська обл.:
"По роботі нарікань немає, на 1.2 літровий бачок, хоча в інструкції написано 2 літри, номер на двигуні не збігається з коробкою".
Олександр, Кременчук:
"Поставив замість Вітерця. Якщо по чистій воді, то ходить добре, потужності вистачає. Якщо з водоростей йти, то пару коней не завадило б. Мені все одно, а мисливцям, напевно, важливо. Качка не риба, чекати не буде. Вважаю, що мотор на свої гроші варто, купив за 4500, а новий двигун обійшовся б десь у 18000 грн."
- Ціна: 4 799 ₴