Двигуни бензин-газ — це потужні агрегати, які застосовуються для установки на різні генератори електроенергії, мотопомпи та інше обладнання.
Основними перевагами даних моторів є висока потужність, економічність, порівняльно низька ціна та невибагливість при частій експлуатації.
Комбіновані двигуни можуть працювати на 3 видах палива:
· Бензин А-92
· Газ з балона (пропан-бутан)
· Магістральний газ (природний газ метан)
Приблизна витрата палива (для двигуна потужністю 6,5 к. с. при роботі на електрогенераторі потужністю 2,5 кВт при повному навантаженні)
- Бензин – 0,9 л/год
- Пропан-бутан – 1,1 л/год
- Природний газ – 1,1 куб. метр/год
Комбіновані двигуни газ-бензин невеликих потужностей вигідно встановлювати на мотопомпи, генератори та пилорами для відчутної економії коштів на паливо.
Якщо у вас вже є двигун, його можна самостійно перевести на газ: Gaspower KMS-3 PM
Як обрати двигун:
Основні параметри двигуна бензин-газ
Перед покупкою будь-якого двигуна, який може працювати як від бензину, так і від зрідженого газу з балона або магістрального газу необхідно звернути увагу на кілька його найважливіших характеристик. Так, слід дивитися на потужність двигуна, вихід встановленого валу, наявний газовий модуль, тип кріплення мотора. Придивіться і до таких додаткових характеристик: наявність датчика контролю за кількістю мастила, тип встановленого очисного фільтра.
Потужність бензинового мотора, як правило, знаходиться в діапазоні від 5 до 16 к. с. Встановлений на обладнанні вал може бути як під шпонку діаметром від 19 до 24 мм, так і під шліци або конус.
Безліч виробників роблять різні модифікації тієї ж моделі газового бензинового двигуна, яка оснащена валом з різними виходами, що полегшує підбір даного обладнання під конкретні завдання. Варто відзначити, що більшість моторів, які можна придбати на ринку мають універсальне кріплення.
Встановлений на двигуні датчик рівня мастила безперервно стежить за рівнем відповідної рідини і допоможе збільшити час експлуатації двигуна. Так, у випадку сильного зниження рівня оливи датчик автоматично виконає зупинку двигуна і не дозволить запустити його, поки ви не поповните запас.
Повітряний фільтр мотора може бути зроблений з простого поролону, поролону з паперовим елементом і поролону з масляною ванною. Перший тип фільтра підходить для грубого очищення повітря, другий — для надійної тонкого очищення, третій — універсальний, відмінно очищує повітря. Фільтр з масляною ванною чудово захистить карбюратор, є простим в експлуатації і не потребує частого обслуговування.
Головна перевага двигунів, які працюють як на бензині, так і на газу висока економність. Так, газ коштує набагато дешевше від інших типів палива. Варто відзначити, що працюючи на газу, двигун не виробляє шкідливих вихлопів, оскільки паливо повністю вигорає в камері. Також при роботі від газу з балона або магістрального не виникає зайвих вібрацій двигуна.