Кошик
520 відгуків
+380 (97) 524-84-55
+380 (66) 524-84-55
+380 (93) 524-84-55
ул. Академіка Сахарова, 42, Львів, Україна
інтернет магазин Файно
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик

Карданні вали для сільськогосподарської техніки

Карданний вал для сільськогосподарської техніки — це спеціальне пристосування, яке потрібно для передачі одержуваного від ВОМ (валу відбору потужності тракторів крутного моменту до ВПМ (валу прийому потужності) різного сільськогосподарського обладнання.

Карданні вали встановлюються на причіпних сівалках, обприскувачах, зернових жатках, косарках, навісних обприскувачах, причіпних і навісних сівалках, жатках для прибирання (соняшник, кукурудза), подрібнювачах, кормозмішувачах, мульчирователях, прес-підбирачах, грунтообрабатывающих фрезах, грядообразователях, важких грунтообрабатывающих фрезах, кормозмішувачах і так далі.

Частота обертання валів — від 540 до 1000 об/хв.

Карданні вали можуть бути обладнані універсальними, ширококутними шарнірами. Перші забезпечують кут передачі крутного моменту до 22° (під час повороту трактора — до 45°), другі — до 25° (під час повороту трактора — до 70°).

Якщо перевищувати максимальні кути роботи, карданний вал буде швидко зношуватися і вийде з ладу.

ГалереяСписок

Если у вас вышел из строя карданный вал трактора, не спешите его менять, возможно вы сможете устранить неисправность. Типы возможных неисправностей и их устранение:

  • Повреждение поверхности ушек вилки бывает от превышения допустимых рабочих углов. Попробуйте уменьшить рабочий угол.
  • Расхождение (деформация) ушек вилки и / или поломка цапфы крестовины может случится из-за превышения допустимого крутящего момента. Следует не допускать перегрузок и запуска ВОМ под нагрузкой, убедится в нормальной работе предохранительной муфты, которая ограничивает крутящий момент.
  • Сильний знос цапфи хрестовини буває від перевищення допустимих робочих кутів і крутного моменту, високих ударних або статичних навантажень, попадання в підшипник сторонніх частинок, недостатньою мастила. Рекомендується уникати перевищень кутів і перевантажень, замінити торцеве ущільнення підшипника, дотримуватися періодичність змащування хрестовин.
  • Розкриття з'єднувальних профільних труб трапляється від перевищення допустимої довжини, неправильного підбору довжини валу. Потрібно поставити більш довгий вал з перекриттям труб валу більше половини їх довжини.
  • Деформація профільних труб може статися від перевищення допустимого крутного моменту або некоректно вибраного типорозміру валу. Слід перевірити роботу запобіжної муфти, уникати запуску ВМО під навантаженням і перевантажень, переконатися, що труби не стосуються сільськогосподарської машини або техніки при пересуванні.
  • Сильний знос профільних труб буває від нестачі мастила, забруднення останньої, недостатнього перекриття труб. Спробуйте поставити більш довгий вал з перекриттям труб більше половини їх довжини, дотримуватися періодичність змащування.
  • Сильний знос кільця підшипника трапляється через брак мастила, перевищення осьового зусилля на встановлене кільце. Потрібно дотримуватися періодичність змащування, коректно виставити довжину ланцюга, закріпити ланцюг (радіально щодо передачі).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner