Автомобільний компресор для накачування — це надійне обладнання, яке служить для накачування коліс, контролю тиску, накачування спортивного інвентарю та інших виробів. Також компресори можна купити для накачування човни
Під час вибору компресора для авто зверніть увагу на такі аспекти:
- Продуктивність.
- Вироблене тиск.
- Тип встановленого манометра.
- Одиниці, якими вимірюється тиск.
- Тип електричного живлення.
- Додаткові опції.
Максимальне тиск не є найважливішим показником при виборі компресора для авто. Автомобільні компресори різних моделей можуть бути оснащені як стрілочними, так і цифровими манометрами. Варто відзначити, що точність накачування і наявне в колесі тиск грають дуже важливу роль.
Манометр повинен володіти високою точністю вимірювання, шкала пристрою повинна бути зручною і добре проглядається під різними кутами. Цифровий манометр зручніше аналогового варіанти. Такий манометр показує тиск з точністю до 2 знаків після коми, не має вібрації зображення під час роботи компресора.
Також є можливість самому міняти одиниці виміру: BAR, PSI, KPA, KG/СМ2.
Перевагою такого манометра є наявність системи «Автостоп». Вам потрібно просто встановити на шкалі потрібний тиск, обладнання накачає колесо до даного тиску та вимкнеться сам.
Одиниці виміру тиску. Інформацію по необхідному для конкретних шин тиску можна знайти у посібнику. Одиниці виміру залежно від країни виробництва компресора можуть бути bar, атм., кРа, кг/см2, psi (фунт/дюйм2). Для того щоб нічого не переплутати слід просто знати, що атмосфери, бари і кг/см відрізняються між собою на соті частки (вони практично рівні), тиск 100 кРа — це 14 фунт/дюйм2, сто 14 psi.
За типом живлення компресори для авто ділять на ті, які працюють від електромережі машини і ті, які підключаються до вбудованому акумулятору. Компресори невеликої потужності включаються в прикурювач, потужні компресори оснащені затискачами типу «крокодил» і приєднуються до клем акумулятора машини. Є також автомобільні компресори з вбудованим акумулятором, які потрібно заряджати від мережі 220 В. Такі пристрої як правило, можуть повністю накачати до 2-3 коліс.
Додаткові опції. Корисною опцією є наявність функції відкачування повітря. Вона стане у нагоді, якщо потрібно видалити повітря, наприклад, з надувного матраца, човни перед їх упаковкою. Наявність підбурюючого клапана також дуже корисно, адже ви зможете швидко знизити тиск в шинах. Це необхідно, наприклад, під час з'їзду на ґрунтову дорогу.
Функція автовідключення, як згадувалося вище, дасть можливість накачувати колесо не покидаючи салон машини, що особливо зручно, коли на вулиці негода. Автоматичне відключення при перегріві охороняє компресор. Також повинен стояти запобіжник для захисту електроніки авто.
В комплекті можуть бути набори перехідників, голок і так далі. Приємним доповненням буде як вбудований ліхтар на світлодіодах, так або ліхтар зі світлофільтром, який при аварії буде блимати червоним світлом.
Також в комплекті може бути сумка для транспортування обладнання і зберігання аксесуарів.
Типи автомобільних компресорів
поршневому автомобільному компресорі повітря стискається за допомогою спеціального поршня, який рухається завдяки шатунному механізму, що здійснює зворотно-поступальне переміщення. Для цього застосовується електродвигун з редуктором. Для оперативного нагнітання повітря таким компресором редуктор повинен мати ємний циліндр і, як наслідок, велику вагу. Тертя циліндра і поршня, нагрівання повітря під час його стиснення веде до нагрівання компресора. Також при роботі в обладнання потрапляє пил, а оскільки повітряного фільтра у більшості моделей немає, з часом циліндро-поршнева група сильно зношується, що веде до падіння виробленого тиску. Пара «циліндр-поршень» після поломки не підлягає ремонту.
Хороші якісні моделі таких компресорів мають циліндр з легованої міцної нержавіючої сталі. Як правило, більшість моделей має циліндри з оцинкованої сталі. Найнадійнішим вважається поршневий компресор для автомобіля з металевим шатуном поршня, який кріпиться безпосередньо на вал двигуна без використання пластикових втулок, різних перехідників.
Мембранний автомобільний компресор качає повітря завдяки спеціальному гумовому мембранному полотну, яке виконує зворотно-поступальне переміщення. У ньому немає тертьових елементів, крім двох підшипників. Як правило, такі компресори можна ремонтувати, оскільки порвану діафрагму змінюють. Варто відзначити, що на холоді мембрана стає менш еластичною, що трохи ускладнює застосування техніки.
Роторні автомобільний компресори прості і надійні, дозволяють швидко накачати великі обсяги до 200-300 л/хв. Ідеальний для накачування автомобільних коліс, човнів, різних матраців і так далі.