Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Sadko |
Країна виробник | Словенія |
Кількість циліндрів | 1 |
Додаткові функції | |
Легкий запуск | Ні |
Підтримка постійного числа обертів під навантаженням | Так |
Праймер | Так |
Реверс | Ні |
Регулювання кількості обертів | Так |
Користувальницькі характеристики | |
Буріння льоду | Так |
Час на один отвір | 8-15 секунд |
Гарантійний термін | 12 міс. |
Глибина буріння | 0.8 м |
Додаткові шнеки | 200 мм, 150 мм |
Доставка по Україні | Платно |
Ємність паливного бака | 1500 мл |
Максимальний діаметр бура | 300 мм |
Потужність двигуна | 2.8 л. с. |
Редуктор | є |
Мастило для редуктора | Mobil-1 XHP-222 |
Тип палива | Бензин А-92 і масло для 2-тактних двигунів |
Управління | На рукоятці |
Шнек в комплекті | 300 мм |
Максимальна кількість обертів | 8900 |
Мотобур Sadko AG-52N - чудова новинка 2013 року на ринку України, модифікація популярного бензобура Sadko AG-52 тепер зі шнеком на 300 мм!
Мотобур часто купують, щоб встановити паркан, зробити ями для посадки дерев, під стовпчики в теплиці, виноградники або молоді сади, для внесення добрив у грунт.
На мотобуре встановлений шнек діаметром 300 мм. Коли у продажу був тільки шнек на 200, ми отримували багато питань, що будуть великі за розміром шнеки, і ось він нарешті з'явився.
На 300 шнеку два ріжучих ножа.
Завдяки наявності додаткового ріжучого ножа навантаження на руки менше, бур йде м'якше і рівніше.
Також ви можете придбати мотобур з 200 шнеком або ж купити два шнека відразу, як і надходить більшість наших клієнтів. В майбутньому в залежності від потреб ви зможете змінювати шнеки і робити ями потрібних розмірів.
На фото зліва-направо: шнек на 200, шнек на 300, шнек на 200 з мотобури Sadko AG-52.
Так, важлива деталь - шнеки на мотобурів Sadko AG-52 і Ag-52N абсолютно взаємозамінні. Якщо у вас дуже твердий грунт, то, можливо, краще буде спочатку робити ямобуром Sadko отвори шнеком на 200 або 150, а потім розширювати його 300 шнеком.
Можна ставити 200 шнек з двома спіралями і ножами (ліворуч) або звичайний 200.
Можна придбати шнеки з мотобури Sadko AG-52: на 150, 200 і подвійний на 200
Для роботи досить приєднати шнек до мотобуру і заправити бак. Перед відправкою мотоур проходить обов'язкову перевірку в сервісному центрі Sadko в Ужгороді: заправляється редуктор, бак, при необхідності регулюється карбюратор. В комплекті обов'язково буде йти інструкція російською мовою та гарантійний талон (на ньому буде номер бура і печатку про перевірку з датою та номером майстра).
Двигун бензобура має потужність 2,8 кінських сил. Це хороший показник для мотобурів такого цінового класу.
На двигуні встановлений праймер для підкачки паливної суміші в карбюратор і фільтр для очищення повітря. Знімається фільтр дуже легко, обов'язково перевіряйте чистоту фільтра перед роботою. Якщо фільтруючий елемент заб'ється, потік повітря в карбюратор зменшиться, відповідно впаде потужність і можуть виникнути інші труднощі.
Двигун працює на суміші бензину А-52 або А-95 з двотактним маслом. Зверніть увагу, що перші 20-25 годин роботи масла рекомендується заливати трохи більше, щоб обкатати двигун, а поршнева і кільця краще притерлися. Витрата палива невеликий - одного бака суміші вистачає приблизно на 400-600 ям при роботі з 200 шнеком в залежності від твердості землі і глибини робіт.
Двотактне масло Sadko MO-2T для мотобури ви можете придбати у комплекті.
На рукоятці знаходиться кнопка включення двигуна (угорі праворуч на фото), запобіжний важіль від випадкового натискання і важіль керування обертами двигуна.
На мотобуре варто якісна свічка запалювання. Не забувайте регулярно зчищати нагар.
Ми пробували мотобур Sadko AG-52N в роботі з 300 шнеком. Двигун завівся з першої спроби, звук мотора приємний. Шнек йде добре. Добурили на 3/4 довжини шнека, поки не натрапили на корені дерева, далі не стали :) На одну яму приблизно 10 секунд.
Мастило в редукторі вже є. Тип Mobil-1 XHP-222, за ступенем в'язкості як літол. У продажу зазвичай є тюбики на 400 грам.
Для одного разу на заправку вам треба буде десь 70 гр. Заправка з допомогою звичайного шприца через отвір на редукторі. Однієї заправки вистачить на довго, приблизно на 15-20 годин роботи. Якщо буде виходити змазка - нічого страшного, значить у техніків в сервісному центрі був гарний настрій і заправили з запасом.
Щоб купити бензиновий бур Садко AG-52N або отримати консультацію, пишіть в онлайн-чат, телефонуйте за телефонами або залишайте замовлення на сайті!
Мотобур Sadko AG-52N, відгуки сервісного центру:
"Ямобур Sadko AG-52N з'явився тільки влітку 2013 року, так що масові продажі тільки починаються.
Пробували працювати, сподобалося. Двигун працює добре, редуктор нормальний, шнеки можна вибирати, які треба, асортимент є. Бака бензину з маслом повинно вистачити приблизно на 500 ям. Обов'язково обкатайте двигун - потім не пошкодуєте. Бачок на холостих ходах, іноді давати газу, перший час не давати максимальну навантаження. Все притреться і потім буде працювати довше і краще.
Так модель по суті брат-близнюк AG-52, єдино, що шнеки на ранній моделі кріпилися на болтах під шестигранник, а тут на болт треба садити. Але це дрібниці".
Телефонуйте зараз!
(097) 097-06-45
(099) 206-58-8
- Ціна: 8 641 ₴